Kto może wziąć udział?
- są studentami dowolnej polskiej uczelni,
- w dniu rozpoczęcia konkursu nie ukończyli 26. roku życia,
- (mile widziane, jednak nie jest to warunek konieczny) należą do różnego typu zrzeszeń studentów, np. kół naukowych, organizacji studenckich, samorządów studenckich.
Obszar projektów
Lubicie nieść pomoc innym? Wspieranie rozwoju szeroko pojętej kultury jest dla Was ważne? A może chcielibyście zorganizować akcję edukacyjną w wybranym obszarze tematycznym? Jeżeli tak, Wasz projekt może dotyczyć takich zagadnień jak:
- pomoc dla domów dziecka
- inicjatywy społeczno-kulturalne aktywizujące starsze osoby
- warsztaty edukacyjne w szkołach
- remont sali zabaw w wybranej placówce
- zajęcia artystyczne
A jeśli nie jest Wam obojętna ochrona środowiska lub chcecie podjąć działania zorientowane na niesienie pomocy w obszarze zdrowia, możecie zrealizować projekt związany z takimi tematami jak:
- segregacja odpadów
- akcja sadzenia drzew
- pomoc dla Młodzieżowego Klubu Sportowego
- zakup sprzętu i leków dla osób chorych lub niepełnosprawnych
- wsparcie dla osób przebywających w instytucjach związanych z ochroną zdrowia
Kto powinien być odbiorcą Waszego projektu?
Jaka jest nagroda?
Dlaczego warto?
Harmonogram
ETAP I
Przesyłanie zgłoszeń
Zgłoszenia projektów w formie wypełnionych formularzy on-line przyjmujemy od Was od 7.10.2019 do 9.02.2020 r.
Czekamy na Wasze projekty już teraz. Do dzieła!
|
07.10
|
|||
09.02
|
Wybór najlepszych
Spośród nadesłanych zgłoszeń komisja konkursowa wybierze 10 najlepszych projektów.
Wybrane zespoły dostaną zaproszenia do II etapu 20.02.2020 r.
|
|||
ETAP II
Zadanie finałowe
Zadaniem 10 finałowych drużyn będzie przygotowanie krótkich (max 1-2 min.) filmów promujących zgłoszone projekty.
Na przesłanie zadania finałowego zespoły będą miały czas do 08.03.2020 r.
|
20.02
|
|||
08.03
|
Wielkie głosowanie
O tym, które 3 zespoły zdobędą nagrodę główną na realizację swojego projektu, zadecyduje komisja konkursowa w okresie od 9 do 11 .03.2020 r. |
|||
Poznanie zwycięzców
13.03.2020 r. dowiecie się, które trzy zespoły wygrały i zdobędą tytuł CSR Masters!
|
13.03
|
17.10
|
ETAP I
Przesyłanie zgłoszeń
Zgłoszenia projektów w formie wypełnionych formularzy przyjmujemy od Was od 07.10.2019 do 09.02.2020 Czekamy na Wasze projekty już teraz. Do dzieła!
|
20.11
|
Wybór najlepszych
Spośród nadesłanych zgłoszeń komisja konkursowa wybierze po 3 najlepsze projekty z każdej kategorii.
6 wybranych zespołów 2.12 dostanie zaproszenia do II etapu.
|
25.11
|
ETAP II
Zadanie finałowe
Zadaniem 6 finałowych drużyn będzie przygotowanie krótkich (max 1-2 min.) filmów promujących zgłoszone projekty. Na przesłanie zadania finałowego zespoły będą miały czas do 22.01.
|
13.12
|
Wielkie głosowanie
O tym, które 2 zespoły zdobędą nagrodę główną, zadecydują internauci za pomocą głosowania na zamieszczone na stronie filmy konkursowe.
|
20.12
|
Poznanie zwycięzców
20.12. dowiecie się, które zespoły dostały największą ilość głosów i tym samym zdobędą tytuł CSR Masters!
|
Jak zgłosić projekt?
Aby go zgłosić, wystarczy do 9 lutego 2020 r. do godz. 23.59 przesłać uzupełniony formularz, w którym zawrzecie wszystkie istotne informacje.
Wasz zespół- Nazwa zespołu
- Liczba członków zespołu
Dane osoby zgłaszającej projekt
- Imię i nazwisko
- Miasto uczelni
- Uczelnia
- Kierunek studiów
- Rok studiów
- Nr telefonu
Projekt- Tytuł projektu
- Miasto realizacji projektu
- Grupa docelowa
- Czas trwania projektu
- Krótki opis projektu (do 500 znaków)
- W jaki sposób zostaną wykorzystane środki finansowe? (do 500 znaków)
Instytucja, którą chcemy wesprzeć- Nazwa
- Adres (ulica, kod pocztowy, miasto)
- Strona www / profil w Social Media
- Obszar działalności instytucji
- Czy jesteście zaangażowani w działalność tej organizacji?
Przygotujcie również krótką prezentację (max 10 slajdów, 15 MB, PPT/PDF), która dokładniej przybliży nam Wasz pomysł na projekt. Powinny w niej znaleźć się wszelkie dodatkowe informacje, takie jak: plan projektu, budżet, ew. zdjęcia czy grafiki. Prezentacja powinna być zapisana w następujący sposób: NAZWA ZESPOŁU_NAZWA PROJEKTU.