Kto może wziąć udział?

Nasz konkurs skierowany jest do osób, które – podobnie jak my – lubią działać. Wasze drużyny powinny składać się z 2-4 członków, którzy:
  • są studentami dowolnej polskiej uczelni,
  • w dniu rozpoczęcia konkursu nie ukończyli 26. roku życia,
  • (mile widziane, jednak nie jest to warunek konieczny) należą do różnego typu zrzeszeń studentów, np. kół naukowych, organizacji studenckich, samorządów studenckich.
Członkowie zgłaszanych zespołów mogą być studentami różnych uczelni i/lub kierunków.

Obszar projektów

Działania prospołeczne, edukacyjne i kulturalne, a może inicjatywy związane ze zdrowiem, ekologią i dbaniem o środowisko? W konkursie możecie zgłosić projekt, który w realny sposób przyczyni się do wsparcia bliskich Wam społeczności. Poniżej znajdziecie przykładowe działania w danych obszarach tematycznych. Pamiętajcie jednak, że są to tylko propozycje, a nie wytyczne, których należy się ściśle trzymać – wszystko zależy od Was i Waszej kreatywności!

 

Lubicie nieść pomoc innym? Wspieranie rozwoju szeroko pojętej kultury jest dla Was ważne? A może chcielibyście zorganizować akcję edukacyjną w wybranym obszarze tematycznym? Jeżeli tak, Wasz projekt może dotyczyć takich zagadnień jak:

  • pomoc dla domów dziecka
  • inicjatywy społeczno-kulturalne aktywizujące starsze osoby
  • warsztaty edukacyjne w szkołach
  • remont sali zabaw w wybranej placówce
  • zajęcia artystyczne

A jeśli nie jest Wam obojętna ochrona środowiska lub chcecie podjąć działania zorientowane na niesienie pomocy w obszarze zdrowia, możecie zrealizować projekt związany z takimi tematami jak:

  • segregacja odpadów
  • akcja sadzenia drzew
  • pomoc dla Młodzieżowego Klubu Sportowego
  • zakup sprzętu i leków dla osób chorych lub niepełnosprawnych
  • wsparcie dla osób przebywających w instytucjach związanych z ochroną zdrowia
Każdy zespół może zgłosić do konkursu jeden projekt.

Kto powinien być odbiorcą Waszego projektu?

Wasze projekty powinny być skierowane do odbiorców, których zrzesza pewna instytucja (np. fundacja, szkoła, szpital, dom kultury). Podczas wyboru adresatów projektu macie pełną dowolność – mogą to być dzieci, studenci, uczniowie, seniorzy, osoby bezrobotne, imigranci… i jeszcze wiele innych grup, które Wam przyjdą do głowy. Ważne, aby Wasz projekt mógł zostać zrealizowany na terenie Polski.

Jaka jest nagroda?

W konkursie przewidziano 3 nagrody główne, każda o wartości 5 000 zł. Wygrana kwota powinna zostać przeznaczona na realizację Waszego projektu. Dodatkowo dla 3 wygranych zespołów przewidziany jest również specjalny lunch z przedstawicielami firmy Henkel na zakończenie konkursu. Podczas spotkania będziecie mieć możliwość poznania czołowych menadżerów Henkla, którzy podzielą się z Wami swoimi doświadczeniami i wrażeniami z wdrażania w firmie projektów CSR.

Dlaczego warto?

Konkurs „CRS Masters – działaj z Henklem” to szansa na stworzenie i wcielenie w życie autorskiego projektu. Dzięki inicjatywie dowiecie się, jak to jest zarządzać własnym projektem CSR-owym. W dodatku zyskacie nowe i przydatne w przyszłości doświadczenie, a podejmowane przez Was działania na rzecz lokalnej społeczności dadzą Wam mnóstwo satysfakcji.

 

Udział w konkursie pozwoli Wam na przeznaczenie 5 000 zł na rzecz wymyślonej przez Was akcji prospołecznej, ekologicznej lub kulturalnej, jak również na poznanie naszej kadry zarządzającej. Zdradzimy Wam wówczas tajniki prowadzenia społecznie odpowiedzialnego biznesu i podzielimy się naszą CSR-ową wiedzą.

 

To jeszcze nie wszystko! Zaangażowanie w nasz konkurs pozwoli Wam wzbogacić swoje CV o nowy, ciekawy projekt, co z pewnością zaprocentuje na ścieżce Waszej przyszłej kariery zawodowej. Nie zwlekaj, zbierz swój zespół i weź udział w konkursie już teraz!

Harmonogram

ETAP I
Przesyłanie zgłoszeń
Zgłoszenia projektów w formie wypełnionych formularzy on-line przyjmujemy od Was od 7.10.2019 do 9.02.2020 r.

 

Czekamy na Wasze projekty już teraz. Do dzieła!
07.10
09.02
Wybór najlepszych
Spośród nadesłanych zgłoszeń komisja konkursowa wybierze 10 najlepszych projektów.

 

Wybrane zespoły dostaną zaproszenia do II etapu 20.02.2020 r.
ETAP II
Zadanie finałowe
Zadaniem 10 finałowych drużyn będzie przygotowanie krótkich (max 1-2 min.) filmów promujących zgłoszone projekty.

 

Na przesłanie zadania finałowego zespoły będą miały czas do 08.03.2020 r.
20.02
08.03
Wielkie głosowanie

O tym, które 3 zespoły zdobędą nagrodę główną na realizację swojego projektu, zadecyduje komisja konkursowa w okresie od 9 do 11 .03.2020 r.

Poznanie zwycięzców
13.03.2020 r. dowiecie się, które trzy zespoły wygrały i zdobędą tytuł CSR Masters!
13.03

17.10
ETAP I
Przesyłanie zgłoszeń

Zgłoszenia projektów w formie wypełnionych formularzy przyjmujemy od Was od 07.10.2019 do 09.02.2020

Czekamy na Wasze projekty już teraz. Do dzieła!

20.11
Wybór najlepszych
Spośród nadesłanych zgłoszeń komisja konkursowa wybierze po 3 najlepsze projekty z każdej kategorii.
6 wybranych zespołów 2.12 dostanie zaproszenia do II etapu.

25.11
ETAP II
Zadanie finałowe

Zadaniem 6 finałowych drużyn będzie przygotowanie krótkich (max 1-2 min.) filmów promujących zgłoszone projekty.

Na przesłanie zadania finałowego zespoły będą miały czas do 22.01.

13.12
Wielkie głosowanie
O tym, które 2 zespoły zdobędą nagrodę główną, zadecydują internauci za pomocą głosowania na zamieszczone na stronie filmy konkursowe.

 

20.12
Poznanie zwycięzców
20.12. dowiecie się, które zespoły dostały największą ilość głosów i tym samym zdobędą tytuł CSR Masters!

Jak zgłosić projekt?

Macie już pomysł na projekt? Świetnie!
Aby go zgłosić, wystarczy do 9 lutego 2020 r. do godz. 23.59 przesłać uzupełniony formularz, w którym zawrzecie wszystkie istotne informacje.


  • Wasz zespół

    • Nazwa zespołu
    • Liczba członków zespołu

      Dane osoby zgłaszającej projekt

    • Imię i nazwisko
    • Miasto uczelni
    • Uczelnia
    • Kierunek studiów
    • Rok studiów
    • Nr telefonu
    • Email

 


  • Projekt

    • Tytuł projektu
    • Miasto realizacji projektu
    • Grupa docelowa
    • Czas trwania projektu
    • Krótki opis projektu (do 500 znaków)
    • W jaki sposób zostaną wykorzystane środki finansowe? (do 500 znaków)

 


  • Instytucja, którą chcemy wesprzeć

    • Nazwa
    • Adres (ulica, kod pocztowy, miasto)
    • Strona www / profil w Social Media
    • Obszar działalności instytucji
    • Czy jesteście zaangażowani w działalność tej organizacji?

  • Przygotujcie również krótką prezentację (max 10 slajdów, 15 MB, PPT/PDF), która dokładniej przybliży nam Wasz pomysł na projekt. Powinny w niej znaleźć się wszelkie dodatkowe informacje, takie jak: plan projektu, budżet, ew. zdjęcia czy grafiki. Prezentacja powinna być zapisana w następujący sposób: NAZWA ZESPOŁU_NAZWA PROJEKTU.